Go Forth – nowy mural dzięki firmie Levi’s
Hasło „Go Forth” było inspiracją dla wszystkich artystów, którzy wystartowali w konkursie organizowanym przez Levi’s®. 13 października okazał się dla jednego z nich wyjątkowym dniem, gdyż właśnie wtedy zaczęły się pierwsze prace nad realizacją zwycięskiego muralu.
Aqualoopa i jego wizja Go Forth
Zwycięski projekt został stworzony przez Aqualoopę – niezależnego ilustratora i animatora. Każdy, kto chciałby na własne oczy zobaczyć najlepszą pracę z całego konkursu, powinien udać się na róg ulic Polnej i Waryńskiego w Warszawie, bowiem to właśnie tam znajduje się mural autorstwa Aqualoopy. Osoby, które są spoza Warszawy, zawsze mogą sięgnąć po opublikowane poniżej zdjęcia, na których zobaczyć można poszczególne etapy pracy nad muralem oraz efekt końcowy wraz z jego autorem.
Informacje o rozpoczęciu konkursu można znaleźć w artykule Go Forth i konkurs na projekt muralu.
Pionier
Katarzyna Węsławowicz (Levi Staruss Consumer Marketing Manager Eastern Europe) przyznaje, że „Dla nas Igor jest prawdziwym Pionierem, dlatego tym bardziej jest nam miło, że to jego projekt zwyciężył w konkursie w ramach naszej kampanii Go Forth. (…) Dzięki takim ludziom jeszcze mocniej wierzymy, że hasło związane z naszą tegoroczną kampanią – „Now is our time” jest trafione!”
Wszystko dobre, co się dobrze kończy
Słowa wypowiedziane przez Williama Szekspira doskonale pasują do konkursu „Go Forth”. Dzięki współpracy agencji ambientowej ARBOmedia Active Advertising, Fashion Agency Aliganza i domu mediowego Media Direction OMD, Aqualoopa mógł zaprezentować swoje dzieło wszystkim warszawiakom, a sam nie pozostał z pustymi rękami, o co zresztą zadbała firma Levi’s®. Niestety, zwycięski projekt będzie można oglądać jedynie przez 1,5 miesiąca, dlatego należy się z tym pośpieszyć.
W realizacji projektu Aqualoopy wspierało go Good Looking Studio. Dodatkowe informacje dostępne są na facebookowej stronie www.facebook.com/Levis.