Mój pierwszy raz
Ta dosyć dwuznaczna nazwa z pewnością na pierwszy rzut oka nie kojarzy się z… muzyką. Jest to jednak błąd, gdyż konkurs zatytułowany „Mój pierwszy raz” dotyczy właśnie filharmonii.
Filharmonia Wrocławska pragnie dzięki temu zainteresować swoją muzyka szersze grono publiczności, a cel ten najprawdopodobniej zostanie osiągnięty. W końcu wiadomo, że używanie wszystkiego co jest związane z seksualnością człowieka zawsze doskonale sprawdza się w reklamie. Bez znaczenia czy chodzi o maszynki do golenia, płyny do spryskiwaczy czy też o nieco bardziej kulturalne produkty i usługi.
Żeby wziąć udział w konkursie trzeba po prostu napisać kto, kiedy i z kim. Ponieważ koncerty muzyki klasycznej nie są za często wybierane przez młodsze pokolenia (zdecydowanie wolą one udać się do kina na jakiś nowy film lub ewentualnie do teatru), organizatorzy postanowili właśnie w ten sposób przyciągać nowych słuchaczy. Wierzą oni również, że wiele osób dzięki tej niecodziennej akcji przekona się, że muzyka grana na żywo jest o wiele lepsza niż ta, którą odtwarza się z płyty lub jest puszczana w radiu.
Jeżeli ktoś kiedykolwiek odważył się na wizytę w filharmonii, to z pewnością doskonale wie, że nie ma tam ścisku i hałasu, a właśnie tych dwóch rzeczy najbardziej obawiają się przeciwnicy tej formy spędzania wolnego czasu. Może więc już najwyższa pora spróbować czegoś nowego i poczuć na własnym ciele wibracje smyczków, które w rękach prawdziwych wirtuozów tworzą przepiękne dźwięki?
Najważniejsze zasady konkursu: wrażenia z pierwszego koncertu w Filharmonii Wrocławskiej mogą przesłać wszyscy chętni w formie tekstowej, nieprzekraczającej dziesięciu zdań. Termin nadsyłania prac mija piętnastego czerwca bieżącego roku, a wszystkie maile powinny być wysyłane na adres marketing@filharmonia.wroclaw.pl