Go Forth i konkurs na projekt muralu

Miłośnicy sztuki, których cechuje kreatywność i chęć zaprezentowania własnych prac artystycznych mogą spróbować swoich sił w nowym konkursie na mural, za którego organizację odpowiada firma LEVI’S.

Zasady są proste – każdy, kto chciałby, aby jego zaprojektowany przez niego mural zawalczył o ozdobienie jednej ze ścian w centrum stolicy musi zacząć działać i przesyłać gotowy projekt na adres mailowy: levis@showroom.pl.

Zgłoszenia przyjmowane są od szesnastego sierpnia do dziesiątego września, więc jest jeszcze wystarczająco dużo czasu, aby stworzyć coś naprawdę wyjątkowego. Ponieważ każdy może mieć własną wizję Go Forth, a to właśnie z tym hasłem powinna być związana praca konkursowa, komisja nie będzie miała łatwego zadania. Zwycięzca natomiast będzie miał dodatkową satysfakcję z tego, że jego projekt każdego dnia podziwiać będzie wiele osób, nawet jeżeli na co dzień nie interesuje ich street art.

Na stronie kmag.pl można uzyskać dodatkowe informacje, a ściana, o którą będą walczyć uczestnicy znajduje się przy ul. Polnej w Warszawie. Twórca najlepszego muralu otrzyma nowoczesny tablet, który na pewno przyda mu się w następnych projektach artystycznych. To jednak nie wszystko! Jego sylwetka – a także zwycięski mural – będą zaprezentowane w magazynie K MAG! Zwycięzca nie musi się także martwić o nową garderobę, gdyż firma Levi’s® weźmie to na siebie.

Jeżeli komuś by się nie poszczęściło, to zawsze jeszcze może liczyć na wyróżnienie. Cztery projekty, które będą wyraźnie lepsze od konkurencyjnych prac, zostaną nagrodzone bonami o wartości 500 złotych każdy.

Przypominamy, że pracę nawiązującą do hasła „Go Forth” należy przesłać na adres levis@showroom.pl do 10 września, a szczegółowy regulamin dostępny jest na stronie kmag.pl/konkurs_levis_2011.html